Η γραμμή «Hep Line» του Συλλόγου Ασθενών Ήπατος Ελλάδος «Προμηθέας» είναι μία υπηρεσία που αφορά στην τηλεφωνική παροχή υπηρεσιών υποστήριξης, εμπεριστατωμένης ενημέρωσης για θέματα ηπατιτίδων, διασύνδεση με το Εθνικό Σύστημα Υγείας και καταγραφή εμποδίων που ενδεχόμενως αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι που ζουν με νόσους του ήπατος.
HEP LINE
Η γραμμή υποστήριξης «Hep Line» είναι ανοιχτή και σε αυτή μπορούν να απευθύνονται άνθρωποι που ζουν με κάποια νόσο του ήπατος, το οικείο τους περιβάλλον αλλά και όσοι ενδιαφέρονται να ενημερωθούν σε θέματα ιογενών ηπατιτίδων σε επίπεδο πρόληψης, πρώτης εξέτασης και γενικής πληροφόρησης.
Τη γραμμή υποστήριξης «Hep Line» στελεχώνει το εξειδικευμένο προσωπικό του ΣΑΗΕ «Προμηθέας» το οποίο είναι διαθέσιμο στο κοινό από Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 09:00-17:00, εκτός αργιών.
Επιπλέον, μέσω των υπηρεσιών της τηλεφωνικής γραμμής συλλέγονται πληροφορίες για τα προβλήματα και τις ανάγκες, όπως εκφράζονται από όσους τη χρησιμοποιούν, προσφέροντας πολύτιμα στοιχεία για την περαιτέρω ανάπτυξη υπηρεσιών.
Σημειώνεται ότι η μέθοδος τηλεφωνικής υποστήριξης αποτελεί έναν άμεσο τρόπο επικοινωνίας μεταξύ του παρόχου υπηρεσιών και των εξυπηρετούμενων που αναπτύσσεται τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερο για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και των αναγκών τους.
Στα πλεονεκτήματα αυτής της μορφής επικοινωνίας περιλαμβάνεται ο ευέλικτος τρόπος υποστήριξης καθώς οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλέσουν από όποιο σημείο της χώρας βρίσκονται και η δυνατότητα συνομιλίας από τον προσωπικό τους χώρο.
Όλες οι τηλεφωνικές συνομιλίες είναι απόρρητες και ΔΕΝ ηχογραφούνται
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλούν όσες φορές το επιθυμούν
Η ώρα που αφιερώνεται σε κάθε ενδιαφερόμενο διαφέρει ανάλογα με τη φύση της ερώτησης και του αιτήματος, ενώ διαμορφώνεται σε εξατομικευμένο επίπεδο
Δίνεται η δυνατότητα στους ενδιαφερόμενους να κλείσουν ραντεβού και αυτοπροσώπως, στο γραφείο του Συλλόγου Ασθενών Ήπατος Ελλάδος “Προμηθέας”